המדריך הקצר ליצירת תוכן ויראלי

Share

ידוע שאסטרטגיית השיווק המצליחה ביותר לשיווק באינטרנט היא “שיווק באמצעות תוכן” שמהותה לתת לצרכן מידע רב-ערך שימצב את בעל העסק כמומחה לתחום ולאחר מכן, באמצעות אסטרטגיה חכמה תוביל את הלקוח לרכישת השירות. אך ההגעה לכמות צפיות משמעותית אינה פשוטה (במיוחד Continue reading המדריך הקצר ליצירת תוכן ויראלי

Share

דוגמה של ניהול משברים חובבני ופאתטי

Share

אני ממשיך בסדרת הפוסטים המקצועיים העוסקים בארגון נוסעי התחבורה הציבורית בישראל תוך התייחסות להיבטים המקצועיים של שיווק ברשת. בעוד הפוסטים הקודמים עסקו בהקמת הארגון והשימוש באמצעי שיווק כגון בלוג המידע ועמוד הפייסבוק, פוסט זה יעסוק בסיפור שמתגלגל ממש בימים הללו ובו Continue reading דוגמה של ניהול משברים חובבני ופאתטי

Share

סיפורו של ארגון נוסעי התחבורה הציבורית בישראל – בשבחי הפייסבוק

Share

לקריאת חלק ראשון – ההתחלה לקריאת חלק שני – דף המידע ברשומות הקודמות עסקתי בהקמת הארגון ובשנה הראשונה לפעילותו, תוך דגש על נושא הארגון מחדש של התחבורה הציבורית בגוש דן. אך סופו של כל נושא, “חם” ככל שיהיה, “להתקרר”, ועם הזמן עבר Continue reading סיפורו של ארגון נוסעי התחבורה הציבורית בישראל – בשבחי הפייסבוק

Share

סיפורו של ארגון נוסעי התחבורה הציבורית בישראל – יוצרים תוכן איכותי ורלוונטי

Share

לקריאת חלק ראשון – ההתחלה ברשומה זו נמשיך את סיפורו של ארגון נוסעי התחבורה הציבורית בישראל, ארגון מתנדבים שבאמצעות שימוש בתוכן רלוונטי בתזמון נכון הצליח להגיע לחשיפה גדולה בתקשורת ולמיסוד פעילות מקומית שתרמה ועודנה תורמת לעיסוק בתחבורה הציבורית מהזווית הצרכנית. Continue reading סיפורו של ארגון נוסעי התחבורה הציבורית בישראל – יוצרים תוכן איכותי ורלוונטי

Share

סיפורו של ארגון נוסעי התחבורה הציבורית בישראל – ההתחלה

Share

      לאחר כמה פוסטים בצורת מדריכים מקצועיים, בפוסט הזה אני רוצה לכתוב מתוך ה”כובע” השני שלי ובו אני משמש כסמנכ”ל ארגון נוסעי התחבורה הציבורית בישראל. ארגון נוסעי התחבורה הציבורית בישראל הוא ארגון התנדבותי העוסק בקידום מעמד נוסעי התחבורה Continue reading סיפורו של ארגון נוסעי התחבורה הציבורית בישראל – ההתחלה

Share

All you need is like ?

Share

  אחת ההמצאות הגאוניות (אם לא הגאונית ביותר) שהפכו את פייסבוק למה שהיא היום היא כפתור “אהבתי” או בשמה העממי “לייק”. הכפתור וסימן האצבע הפכו להיות כל כך מזוהים עם הפייסבוק שיותר אנשים מכירים את האצבע המפורסמת מאשר את הלוגו Continue reading All you need is like ?

Share

כיצד ניתן לחסוך בעלויות שיווק באינטרנט לעסקים קטנים – חלק ב’

Share

ברשומה הקודמת עסקתי בדילמה שמניאה עסקים קטנים מלשווק באינטרנט והיא עלויות השיווק ברשת בכלל ובמדיה החברתית בפרט. ראינו שעל מנת לחסוך אלפי שקלים בבניית אתרים ניתן להשתמש בפלטפורמת בניית אתרים פתוחה שמאפשרת מגוון סוגי אתרים ברמה גבוהה ובעלויות זניחות של Continue reading כיצד ניתן לחסוך בעלויות שיווק באינטרנט לעסקים קטנים – חלק ב’

Share

כיצד ניתן לחסוך בעלויות שיווק באינטרנט לעסקים קטנים – חלק א’

Share

כפי שציינתי בפוסט הקודם אחת ההתבלטויות שעומדות בפני העסקים הקטנים שרוצים לקדם עצמם ברשת הוא שאלת העלויות. אין ספק שמדובר בשאלה כבדת משקל. אכן כמו בכל דבר, גם שיווק באינטרנט עולה כסף, ולעתים סכומים לא מבוטלים, ויש להשלים עם זה. עם Continue reading כיצד ניתן לחסוך בעלויות שיווק באינטרנט לעסקים קטנים – חלק א’

Share

מדוע כדאי לעסקים קטנים לשווק באינטרנט?

Share

סיפור על מספרה קטנה אנה (שם בדוי) היא ספרית בעלת ניסיון שמפעילה מספרה קטנה במרכז פתח תקווה. לאנה ידי זהב ועל מנת להגדיל את קהל הלקוחות היא למדה גם מניקור ופדיקור. בגלל קשיי השפה, מורכב קהל הלקוחות כמעט כולו מדוברי Continue reading מדוע כדאי לעסקים קטנים לשווק באינטרנט?

Share